Urban Light

Detta är i LA vid urban light. Det var så fint där med massa lampor överallt!


Heej! Förlååt för såå dålig uppdatering. Jag har ju varit i Californien nu i 3 veckor och är fortfarande här. Därför har jag inte riktigt haft möjligheten och tiden till att blogga. Det har blivit sena kvällar så då har jag varken hagt orken eller som sagt tiden till att blogga. Men nu ska jag försöka komma igång igen haha! 

Jag ska försöka skriva massa olika inlägg om vad jag har gjort här i Californien, men kan redan nu säga att jag har haft det grymt kul! 

Idag var vi på venice beach för att bada och sola. Det är verkligen en såå fin strand. Det finns dock väldigt speciella människor där, men det är bara på vissa platser haha. Sedan begav vi oss vidare till Santa monica, som då ligger precis bredvid, för att shoppa! Hittade väldigt mycket fint. Får visa i ett senare inlägg. 

Just ni är klockan mer än 3 på natten så måste verkligen sova nu. Det är en tidzon på ca 9 timmar efter Sverige här, så kommer bli väldigt jetlaggad när jag kommer hem igen haha..

Ha det bäst!
Xoxo